четвртак, 26. мај 2022.

SEO scientist Digital Strategist #Shorts YouTube video expert

SEO scientist Digital Strategist #Shorts YouTube video expert

недеља, 14. новембар 2021.

SEO expert YOUTUBE Optimization Video Strategist Predrag Petrovic

SEO expert YOUTUBE Optimization Video Strategist Predrag Petrovic
GOOGLE OPTIMIZACIJA SAJTA blog o SEO tehnikama o SEO strategijama Video Marketing i YouTube optimizaciji kanala i sve ostale kljucne teme i tehnike u vezi sa optimizacijom sajtova blogova social media i portala


SEO expert Video Strategist Predrag Petrovic 069 2022 717 Digital Marketing Strategy Of The Future

субота, 13. новембар 2021.

SEO STRATEGIST 2023 Predrag Petrovic, Belgrade

 SEO STRATEGIST 2022




TRENDOVI U SEO za 2023

Spajanje slike i tekstualne pretrage

Dugo su nestali dani podešavanja vaše kopije sa nekoliko ključnih reči i pričvršćivanje pristojnog rangu. Srećom na kreativne marketere, Google nastavlja da postane razigranije sa svojim AI prekretnicima. Nedavna je, pomalo neuminitivno, nazvana multidasski objedinjeni model, ili više razigrano skraćeno - mama.

Mama će biti uvedena kao ažuriranje na Google sočivo i kombinuje slike i tekst u jednu upit za pretragu. Dok je Google sočiva već sopstvena uprava revolucionarna aplikacija, mama će to učiniti još interaktivnim. Ne samo da će korisnici moći da pretražuju sa svojim telefonima, već i da upišu posebna pitanja koja se odnose na sliku.

Iza ove prekretnice stoji na osnovu najava Google-a da ostane relevantan, vidi da su ostale nekretnine preuzele neku njenu jezgru.

Evo malo i o ALT tagovima:

Optimizacija slika u smislu 'ALT oznaka više nije obavezna. Ne optimiziranje slika mogu rezultirati gubitkom vrijednog (i slobodnog) organskog saobraćaja iz dovodnih vodiča na levak.
GEOTAGING slike, posebno slike proizvoda, mogu maksimizovati potencijal lokalnog SEO-a. Oko 46% svih Google pretraga je lokalne pretrage, tako da to znaci da će kupci u vašoj blizini verovatno otkriju vaše proizvode ne samo ako su tražili slične ili podudarne proizvode, nego i ako su u vašoj lokaciji ili u blizini vašeg lokalnog područja, ali i u vašoj lokaciji ili u blizini vašeg lokalnog područja.